CoreIT växer och vi behöver förstärka med Supporttekniker till vår ServiceDesk. Vi söker dig som är intresserad av IT, service och kundkommunikation. Arbetsuppgifterna består av att ta emot inkommande samtal och mail från våra kunder, lösa och dokumentera inkomna ärenden och eskalera ärenden vid behov. I tjänsten ingår också att vara delaktig i att utveckla verksamheten tillsammans med resten av teamet.

För att trivas i tjänsten ser vi att du är ansvarstagande, initiativrik och serviceinriktad. Du sätter kunden i fokus och förstår vikten av mycket goda kundrelationer.

Du får:

Vi ser gärna att du har:

Du behöver ha kompetens kring:

Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.
Behärska engelska i tal och skrift.

CoreIT är ett IT-kunskapsföretag specialiserat på tjänster inom infrasturkturkonsulter, systemutveckling, molntjänster, support/ServiceDesk, webb och marknadsföring, systemlösningar och även produktlösningar.

CoreIT´s system och tjänster stöttar internationella företag med användare runt i hela världen. Kunder och partners finns inom tjänst, industri, handel, bygg, föreningar och offentlig verksamhet. Hemmamarknaden är främst Västernorrland, men CoreIT följer gärna kunderna ut i världen.

Individuell, fast lön.
Arbetstider, schema dagtid/kvällstid.

Urval sker löpande så välkommen med din ansökan till jobba@coreit.se

Vid frågor om tjänsten, CoreIT eller Örnsköldsvik:

Jörgen Nilsson, konsultchef, 0660-729 23
Carola Johansson, HR ansvarig, 0660-729 71
Tobias Stenberg, Arbetsplatsombud, 0660-729 55